پرسش‌های مرتبط با سیستم تعاملات (IMS)

سیستم تعاملات

۲ از کجا می‌توان فهمید که کالا مشمول سیستم تعاملی است؟(به‌روز نشده)

 می‌توانید کد تعرفه کالای خود را به روش‌های زیر جستجو کنید:

            در سايت taamoli.ir

            تازه‌هاي اخبار  

            اقلام مشمول سيستم تعاملي

 

 

 

 

 

 

            در سايت taamoli.ir

            ورود بازرگانان به IMS

            وارد کردن نام کاربري و رمز عبور

            گزارشات بازرگان

            گزارش تعرفه‌هاي مشمول استاندارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            مراجعه به سايت taamoli.ir

            ورود بازرگانان به IMS

            وارد کردن نام کاربري و رمز عبور

            گزارشات بازرگان

            وضعيت کد ملي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Permalink.

۳ چگونه می‌توان در سایت تعاملی ثبت نام نمود؟(به روز نشده)

  مراجعه به سايت taamoli.ir

  ورود بازرگانان به IMS

  بعنوان بازرگان اولين بار در سيستم وارد مي‌شوم

 

 

 

Permalink.

۶ هنگام ثبت نام در سایت تعاملی پس از وارد نمودن کد ملی مدیرعامل و شماره کارت بازرگانی، با پیام «بازرگان محترم، برای تکمیل عملیات ثبت نام باید حداقل یک کالای وارداتی داشته باشید. » روبرو می‌شوم؟(به روز نشده)

برای ثبت نام در سایت تعاملی ابتدا باید عضو ایران‌کد بوده و حداقل برای یک کالا، کد ملّی دریافت کرده باشید، بنابراین ابتدا به نمایندگی ایران‌کد مراجعه کنید.

Permalink.

7 نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کردم؟(به روز نشده)

 تماس با واحد امور مشترکین ایران‌کد: 14-88924605-021

Permalink.

8 کد ملی کالا در سایت تعاملی وجود ندارد، مشکل چیست؟(به روز نشده)

  کد ملی کالا اشتباه است.

  کالای مورد نظر به عنوان تولیدی ثبت شده است. اگر کالا وارداتی است، به نمایندگی مربوطه مراجعه کنید.

  شما با نام کاربری و رمز عبور بازرگان دیگری وارد شده‌اید.

Permalink.

9 پس از تکمیل فرم درخواست و کلیک بر روی دکمه «ذخیره»، درخواست ارسال نمی‌شود؟(به روز نشده)

  از مرورگر Firefox Mozilla استفاده کنید.

  حجم فایل‌های پیوست را کوچک کنید. حجم هر کدام از فایل‌های پیوست (فایل تصویر قرارداد با شرکت بازرسی، فایل تصویر گواهینامه استاندارد و …) باید کمتر از 500 کیلو بایت باشد.

Permalink.

10 پس از انتخاب کد ملی کالا در فرم درخواست، پیام «برای کد مورد نظر درخواست وجود دارد» مشاهده می‌شود، مشکل چیست؟(به روز نشده)

 برای این کد ملی، قبلا درخواست ایجاد شده است و دارای یکی از حالت‌های زیر است:

 

    هنوز به شرکت بازرسي ارسال نشده است. (قابل مشاهده در قسمت «مديريت درخواست‌ها»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  به شرکت بازرسي ارسال شده و هنوز بررسي نشده است. (قابل مشاهده در قسمت «پيگيري درخواست‌هاي جاري»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  شرکت بازرسي آن را تأييد کرده است. (قابل مشاهده در قسمت «پيگيري درخواست‌هاي پايان يافته»)

 

 

 

 

 

 

 

 

  شرکت بازرسي آن را رد کرده است. (قابل مشاهده در قسمت «پيگيري درخواست‌هاي پايان يافته»)

Permalink.

12 چگونه می‌توان درخواستی را که برای شرکت بازرسی ارسال شده، پیگیری کرد؟(به روز نشده)

  براي پيگيري درخواست‌هاي در حال بررسي شرکت بازرسي، از قسمت «پيگيري درخواست‌هاي جاري» استفاده کنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  براي پيگيري درخواست‌هاي تأييد و يا رد شده شرکت بازرسي، از قسمت «پيگيري درخواست‌هاي پايان يافته» استفاده کنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Permalink.

13 چگونه می‌توان از تاریخ اعتبار استاندارد کد ملی کالا در سایت تعاملی اطلاع پیدا کرد؟(به روز نشده)

مراجعه به سایت taamoli.ir ورود بازرگانان به IMS وارد کردن نام کاربری و رمز عبور گزارشات بازرگان وضعیت کد ملی (در قسمت «معتبر بودن مجوز استاندارد»)

Permalink.

14 در سایت تعاملی درخواستی ایجاد کرده‌ام اما کد ملی کالا را در سایت ثبت سفارش نمی‌بینم؟(به روز نشده)

برای ارسال کد ملی کالا از سایت تعاملی به سایت ثبت سفارش، نخست، باید شرکت بازرسی کد ملی کالای شما را در سایت تعاملی تأیید کند و سپس شما در سایت ثبت سفارش بر روی دکمه «ارسال درخواست به ایران‌کد» کلیک کنید.

Permalink.